banner image

W- LAB kozmetik kükürt kremi işe yarıyor mu?

 

kükürt kremi



  Bizzat kendi kullandığım W-Lab Kükürt kremi deneyimimi merak ediyorsanız okumaya devam edin.

W-Lab Kükürt Kremi Nedir?

  Öncelikle, kükürt antibakteriyel özelliğe sahiptir. Bu özelliğiyle sivilcelerle savaşır. Ciltteki yağ miktarını dengeleyerek sivilce oluşumunun önüne geçer. İçerisinde bulunan gliserin sayesinde cildi nemlendirir, pürüzsüzleştirir.

W-Lab Kükürt Kremi İçeriği Nedir?

  Aqua, Glycerin, Glyceryl stearate, Cetearyl alcohol, Stearic acid, Sulfur (Kükürt), Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Ceteareth-12, Cetyl palmitate, Parfum, Alpha-isomethyl ionone,linalool,Hydroxyisohexyl-3-cylohexene carboxaldehyde

İçerikte yer alan Hydroxyisohexyl-3-cylohexene carboxaldehyde (sentetik koku maddesi) görselde verilen eski ambalajlı içeriğinde yer almamaktadır. Ambalajın yenilenmesiyle birlikte içeriğe eklenmiştir. 

   Ancak içeriğinde bulunan sentetik koku maddesinin bazı hassas ciltlerde alerjik reaksiyon gösterme ihtimali olduğu ve cildi tahriş edebileceği verilen bilgiler arasında yer almaktadır. Çok bir zararının olacağını düşünmüyorum ancak eklenmese daha iyi olabilirdi.

 W- Lab Kükürt Kremi Kendi Deneyimim. Memnun kaldım mı?

   Cilt tipim yağlı bundan kaynaklı sivilceye meyilli bir cilde sahibim. Ürünü denemek istememdeki en büyük sebep yüzümdeki sivilcelerdi. Kükürt kremini, yine aynı markanın beyazlatıcı kremiyle (başka bir yazımda detaylı bilgi vereceğim)birlikte sipariş ettim. Aynı zamanda sivilce izlerimden de kurtulmak istiyordum. Ancak iki kremi aynı anda kullanmadım, öncelikle düzenli bir şekilde kükürt kremini, yalnızca sivilcenin olduğu bölgeye akşamları temiz cildime uyguladım. Aynı zamanda gündüzleri su bazlı bir nemlendiriciyle nemlendirdim. Böylece kuruluğun önüne geçmiş olursunuz.

   Birkaç gün içerisinde sivilcelerimin sönmeye başladığını fark ettim. Daha sonra bazı günler cildimdeki sivilcenin yoğunluğuna göre kükürt kremi bazı günler ise beyazlatıcı krem sürerek bir denge oluşturdum.
    Doğru mu bilmiyorum, kükürt kremini burnumdaki siyah noktalara da uyguluyordum. Siyah nokta görünümünde azalma olduğunu söylemeden edemeyeceğim.💁
   
   Genel olarak kükürt kreminden memnun kaldım. Yüzümdeki sivilceler genelde hormon bozukluğundan kaynaklı olmasına karşın kremden sonuç aldım. Ancak yeni sivilcelerin oluşmasını engelleme konusunda fazla memnun kaldığım söylenemez. 
     Kendi W-Lab sitesinde şuan 70tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.🤑
    Dönemsel çıkan sivilceleriniz varsa sivilceyi söndürmesi için yanınızdan ayırmayacağınız bir krem olabilir.👍

 

YENİ AMBALAJ





W- LAB kozmetik kükürt kremi işe yarıyor mu? W- LAB kozmetik kükürt kremi işe yarıyor mu? Reviewed by kadınadair on Mart 25, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.