banner image

Bepanthol Vücut Losyonu İçeriği Nedir? Memnun kaldım mı ?

Bepanthol vücut losyonu



Bepanthol Vücut Losyonu Nedir?

Bepanthol vücut losyonu nedir?, Bepanthol Vücut losyonu içeriği nedir?

  Birçoğumuz duş sonrası oluşan kuruluktan, güneş ışınlarının oluşturduğu kızarıklıktan pul pul kuruyup dökülen deriden şikayet eder. Çözümü de evde olan herhangi bir kremi sürmekte bulur. Bepanthol vücut losyonu, diğer kremlerden farklı olarak  yalnızca nemlendirmekle kalmayıp kuru bölgeyi uzun süre nemli tutar. Cildinize serinlik ve tazelik hissi verir.
  Bepanthol vücut losyonu, üç formdan oluşmaktadır.
  • Bepanthol vücut losyonu normal ve yağlı ciltler için
  • Bepanthol  intensive vücut losyonu (Kuru ciltler için)
  • Bepanthol kuru ve hassas ciltler için vücut losyonu 



Bepanthol vücut losyonu normal ve yağlı ciltler için;

  • Akışkan formülüyle sürümü kolaydır.
  • Cildi nemlendirir, kuruluğu giderir.
  • Sivilceye meyilli ciltlerde, sivilce oluşturmaz.
  • Ciltte ağırlık yapmaz, kolayca emilir.
  • Hafif ve hoş bir kokuya sahiptir.
  • Kuruluktan kaynaklı kızarıklıkları tedavi eder.

  Bepanthol vücut losyonu içeriği nedir?

Normal ve yağlı cilt formunun içeriği:

Aqua, Paraffinum Liquidum, PEG-6 Stearate, Panthenol, Chlorhexidine Dihydrochloride, Dimethicone, Disodium EDTA, Pantolactone, Parfum, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl lonone.

    Bepanthol  intensive vücut losyonu (Kuru ciltler için)  ve Bepanthol kuru ve hassas ciltler için olan formları hassas ve oldukça kuru olan cilt tiplerine özel üretilmiştir. Daha yoğun kıvamıyla  kuru ciltleri kolayca nemlendirmeyi ve iyileştirmeyi hedefler.


Bepanthol Vücut Losyonu Deneyimi. Memnun kaldım mı ?

 Vücuduna yüzünüz kadar önem vermeyenlerdenseniz, hangi kremi bulsam sürerim diyorsanız doğru yerdesiniz 😎
  Açıkçası ben duş sonrası kuruyan cildimi nemlendirmek amacıyla evde olan herhangi bir el kremini bile vücudum için kullanıyordum. 
  Ancak sırtınızda ya da vücudunuzun diğer bölgelerinde oluşan sivilcelerden muzdaripseniz, kesinlikle kullandığınız içerik olarak yoğun ve yağlı kremleri bırakmanız gerekir...
  Losyonu satın aldıktan sonra düzenli olarak duş sonrası kuruyan cildime ,özellikle kollar - bacaklar ve sırt, olacak şekilde sürdüm. 
  Sonrasında fark ettiğim ilk şey ne mi oldu?
 İçeriğinin hafif oluşundan, yoğun olmamasından sırtımda oluşan sivilceler azaldı ve sivilcelerin oluşturduğu kızarıklar azaldı.
 Losyonun en sevdiğim özelliği ise akışkan ve kolay sürülen yapısı oldu. Bu sayede hemen emiliyor ve cildimde ağırlık hissi bırakmıyordu.
 Kokusuna gelecek olursak, bazılarının pek hoşlanmadığı bazılarının ise severek kullandığı bir kokuya sahip. 
  Bana göre kokusu hoş, hafif ve fresh kokuları seviyorsanız sevebileceğinizi düşünüyorum.
  Aynı zamanda diğer kremlere nazaran ciltte kokusu daha uzun süre kalıyor.
  Benim kullandığım normal ve yağlı ciltler için olanıydı.
  Sırtınızda ya da diğer bölgelerde oluşan sivilceleriniz, kullandığınız kremlerle daha da arttıysa bu losyonu deneyin derim.
  Gratiste indirimsiz fiyatı 80 tl, indirimde daha uygun fiyata bulabilirsiniz.
  Kremin diğer formları da aynı fiyata sahip...

Bepanthol Vücut Losyonu İçeriği Nedir? Memnun kaldım mı ? Bepanthol Vücut Losyonu İçeriği Nedir? Memnun kaldım mı ? Reviewed by kadınadair on Mart 29, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.