banner image

W- LAB kozmetik beyazlatıcı krem işe yarıyor mu?

W-Lab beyazlatıcı krem (eski ambalaj)
W-Lab Beyazlatıcı Krem deneyimimi merak ediyorsanız okumaya devam edin.
 
  W-lab beyazlatıcı krem kullananlar, W-Lab beyazlatıcı krem işe yarıyor mu? W-Lab beyazlatıcı krem ne işe yarar? W-Lab beyazlatıcı krem kullanımı.
   

W-Lab Beyazlatıcı Krem Nedir?


  Ciltte oluşan güneş lekelerini, sivilce izlerini gidermeyi hedefleyen bir krem. Birçoğumuz bu kremi Selin Ciğerci vasıtasıyla duyduk. 
  İçeriğinde bulunan, bazı bitkilerin olgun yapraklarından elde edilen Arbutin doğal renk açıcı olarak görev yapar. Aynı zamanda ciltteki fazla melanin salgılanmasını azaltarak 2 ay gibi bir sürede lekeleri açar.
  İçeriğinde bulunan Meyan Kökü ve Kına Kına özü sayesinde leke açma etkisi artar.


W-Lab Beyazlatıcı Krem İçeriği Nedir?


Aqua, Glyceryl stearate, Cetearyl alcohol, Paraffinum liquidum, Glycerin, Caprylic/Capric triglyceride, Dicaprylyl carbonate, Glycyrrhiza glabra (Licorice) root extract (Meyan kökü özü), Cinchona succirubra (Peruvian) bark extract (Kına kına özü), Butyrospermum parkii (Shea butter), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Ceteareth 20, Ceteareth-12, Cetyl palmitate, Dimethicone, Parfum, Alpha-arbutin, Benzyl benzoate, Benzyl salicylate, Coumarin, Geraniol, Hexyl cinnamal, 2-(4-tert-butylbenzyl) propionaldehyde, d-limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexenecarboxaldehyde
 
  İçeriğinde parfüm olması yine istenmeyen özelliklerden biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Ancak ilaç gibi kokan kremlerdense hoş koksun bu benim için önemli diyorsanız, bu yönüyle sizi cezbedebilir.

W- Lab Beyazlatıcı Kreminden Memnun kaldım mı?

  Bu kremi yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Bu kremi alırken aynı markanın kükürt kremini de aldım. Üzerine tıklayarak kükürt kremi hakkındaki yazımı da okuyabilirsiniz.
  Yağlı bir cilde sahip olduğum için cildim için krem seçerken çok zorlanıyorum. Ancak cesaret edip denemek istedim.
  Kremi akşamları temiz cildime uyguluyordum. Bu şekilde uzun süre düzenli kullandım. (Etki etmesi açısından düzenli kullanmak önemli. Çünkü leke kremlerinin birçoğu hemen etki etmez.) 
  Aynı zamanda kremin sürümü kolay, yoğun bir krem değil. Leke görünümünde bariz şekilde açılma oldu. Ancak cildiniz aşırı yağlıysa ve gözenek probleminiz varsa gözeneklerde tıkanma yapabilir. 
  Bahsedeceğim başka bir nokta ise kremi gündüz gün ışığına çıkarken kullanmamanız, yalnızca akşamları sürün. Yoksa lekelerinizi geçirmek yerine artmasına neden olabilirsiniz.
  Peki, bu krem yüzümde sivilce yaptı mı?
 Hayır, cildim yağlı olmasına rağmen herhangi bir sivilce yapmadı. Ancak hormanal bozukluktan kaynaklı oluşan sivilcelerimin oluşmasını engellemedi. 
  Size tavsiyem sivilcelerinizi sıkmayın. Çünkü krem sayesinde geçirdiğiniz lekelerin tekrardan oluşmasını engelleyemezsiniz.😭
  
   Özetleyecek olursam, kremden genel anlamda memnun kaldım. Ancak cildiniz aşırı yağlıysa içerik olarak çok daha hafif, gözenekleri hiç doldurmayacak bir krem tercih edebilirsiniz.
  Cildi kuru olanlar ve karma olanlar gözü kapalı satın alabilirsiniz. 
  Uzun süreli kullanımda lekelerin açıldığını bizzat deneyimledim.
  Benim kullandığım eski ambalajdı, ambalaj değişikliği yapıldı.
  
  Şuanda kendi sitesinde (W-Lab)75 tl gibi bir fiyata satışta. Satın almak isterseniz bakabilirsiniz.🤑
  
  
  

W- LAB kozmetik beyazlatıcı krem işe yarıyor mu? W- LAB kozmetik beyazlatıcı krem işe yarıyor mu? Reviewed by kadınadair on Mart 26, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.