banner image

Arifoğlu Kaş Kirpik Serumu İşe Yarıyor mu?


   
kaş kirpik serumu



Arifoğlu kaş kirpik serumunu deneyimledim. Memnun kaldım mı ? Okumaya devam edin.

Arifoğlu kaş kirpik serumu kullananlar, Arifoğlu kaş kirpik serumu nasıl kullanılır?

Arifoğlu kaş kirpik serumu özellikle trendyol satışlarıyla  ön plana çıkan bir ürün. Bu ürünü diğer serumlardan ayıran en önemli özelliği ise fiyatının uygun oluşu...

  Arifoğlu Kaş Kirpik Serumu Nedir ?

Arifoğlu kaş kirpik serumu, kirpikleri, kaşı uzatmayı ve gürleştirmeyi amaçlayan, içinde çeşitli yağları barındıran bir serum.


  İçindekiler:

Doğal E Vitamini (Tokoferol): Kirpiklerin dökülmesini engeller, aynı zamanda daha kalın görünmesini sağlar.

Organik Jojoba Yağı: Jojoba, çölde yetişen bitkilerden biridir. Jojoba yağı küsen kaş ve kirpikleri tetikleyerek yenilerinin çıkmasını sağlar.

Organik Zeytin Yağı: Kaş kıllarının büyümesini sağlayan A ve E vitaminlerini içerir.

Organik Argan Yağı: Kaş köklerinin sıklaşmasını böylece boşlukların dolmasını sağlar.

Doğal Tatlı Badem Yağı: Kaşta kuruluktan dolayı oluşan dökülmeleri, nemlendirerek engeller.

Doğal Hint Yağı: Kaşa ve kirpiğe dolgunluk kazandırır. Böylece cansız, kırılan kaş ve kirpiğin önüne geçilir.

Buğday Yağı: Antioksidan özelliğiyle güneş ışınlarının zararlı etkilerinden kirpikleri korur. Güçlenmesini sağlar.

Doğal Susam Yağı: Kalın ve gür kaşlar için vazgeçilmezdir.

Doğal Keten Tohumu Yağı: Onarıcı ve nemlendirici özelliğe sahiptir. Kirpiklerin hızlı uzamasını sağlar.

Kayısı Çekirdeği Yağı: Kıl köklerini besleme özelliğine sahiptir. Kaş- kirpik dökülmesinde tercih edilir.

Kullanım şekli: Günde 1 ya da 2 kere kaş ve kirpiklere uygulayınız.

 Kaş Kirpik Serumundan Memnun Kaldım mı ?

  •  Serumu trendyoldan gördüğüm olumlu yorumlar üzerine denemek istedim. Özellikle kaşlarımdaki seyreklikten şikayetci olduğum için 30 tl gibi bir fiyata satın aldım.
  •  Kullandığım ilk bir ay sabah akşam kaşlarıma ve kirpiklerime sürdüm. 
  • Kokusuna gelecek olursak, ağır bir kokusu yok beni rahatsız etmedi.
  • Kirpiklerim uzun olduğu için, uzunluk konusunda pek bir farklılık göremedim.
  •  Kaşlarıma olan faydasına gelecek olursak, kaşlarımın dolgunlaştığını ve boşluklardan yeni kıllar çıktığını gördüm. Bir aydan sonra aralıklarla kullanmama rağmen etkisini fazlasıyla gördüm. 
 


  Yukarıdaki görselde verildiği üzere, kaş aparatıyla yağı sürdükten sonra, kirpik için olan fırçayla kaşlarınızı tararsanız kan dolaşımı hızlanacağı için etkisi artacaktır.💁
 
   Arifoğlu kaş ve kirpik serumunu, trendyoldan satın aldım. Sizde göz gezdirmek veya satın almak isterseniz trendyol yazısına tıklamanız yeterli. 
   Bu fiyata kesinlikle kaçırmamanız gereken bir serum. Şiddetle tavsiye...
  
  

Arifoğlu Kaş Kirpik Serumu İşe Yarıyor mu? Arifoğlu Kaş Kirpik Serumu İşe Yarıyor mu? Reviewed by kadınadair on Mart 27, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.